Az animék végtelen világa

2011. december 06. 14:41 - Kriszti-chan

Mikulás! :D

 

Yo, Minna-san! :D

Kinek hogy telik a mai nap? Ki kapott rajtam kívül virgácsot? :D Ja... a virgácsomnak "érdekes" oka van... Azért kaptam Anyu Miku-santól, mert mostanában későn érek haza!!! XD Ha valakinek van valamilyen hasonló élménye, ne habozzon, és ossza meg velünk! ;) További szép napot, és csokikban, cukorkákban, animékben gazdag Mikulást! :D

Címkék: mikulás
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszti-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr623442883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sephinroth 2011.12.12. 13:43:14

Én most nem kaptam virgácsot, pedig minden évben szoktam, "csak mert megérdemled" indoklással:D Viszont a szövegkiemelőknek örültemXD

Kriszti-chan 2011.12.12. 13:47:28

@sephinroth: na, akkor most egy kis változás van nálad :D én meg eddig nem nagyon kaptam, de most igen :O :D na, szövegkiemelő az mindig jól jön :D ;)
Az animék végtelen világa
süti beállítások módosítása